דף בית > %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD > %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD > יום המודעות הבינלאומי 2013
יום המודעות הבינלאומי 2013

יום המודעות הבינלאומי ליתר לחץ דם ריאתי הוכרז ע"י ארגון הגג של העמותות האירופיות ליום חמישי למאי בכל שנה לועזית. ביום זה כל העמותות ברחבי אירופה מקיימים פעילויות שונות להעלאת המודעות ליתר לחץ דם ריאתי בקרב הציבור הרחב על מנת להגביר את המודעות למחלה ולצורך באיבחון מוקדם לצורך הצלת חיי החולים ושיפור איכות חייהם.

השנה -2013 העמותה בישראל קיימה שני אירועים , האחד מרתון ריצה בגוש עציון בו השתתפו כ 70 רצים מטעם העמותה למען העלאת המודעות, והשני, הליכת "6 דקות הליכה" למען העלאת המודעות בנמל תל אביב. 6 דקות הליכה הינה בדיקה שנעשית לכל החולים על מנת לבדוק את תפקודם. החולים הולכים במסדרון בית החולים 6 דקות, בודקים כמה מטרים הם הצליחו לעשות ומשווים זאת לבדיקה שנעשתה 3 חודשים לפני כן על מנת לראות אם יש שיפור או ח"ו הרעה בתפקודו של החולה.

בנמל תל אביב הלכו בריאים וחולים יחד, 6 דקות ובסופם הבריאים ניפחו בלונים על מנת להרגיש ולו במעט את קוצר הנשימה של החולים.

תרמו לעמותה צפו בסרטון תדמית הצטרפו לעמותה